سكس امهات – ثلاثة كساس (انا وامي المنتقبة واختي) وزبر جوز اختي – قصص سكس محارم

سكس امهات – ثلاثة كساس (انا وامي المنتقبة واختي) وزبر جوز اختي – قصص سكس محارم

سكس امهات – ثلاثة كساس (انا وامي المنتقبة واختي) وزبر جوز اختي – قصص سكس محارم

سكس امهات – ثلاثة كساس (انا وامي المنتقبة واختي) وزبر جوز اختي – قصص سكس محارم

القصة دي حقيقية والاشخاص اللي فيها كلهم حقيقين مع تغيير بعض الاسماء فقط و سرد القصة بطريقتي الخاصة لاضافة القليل من المتعة

اسمي ريهام طالبة في كلية تجارة ,انا كنت بحب شاب في منطقتنا اسمه احمد شغال امن في شركة خاصة ,انا كنت خجولة شوية وعشان كدا مقدرتش اصرح ليه بأني بحبه ,ومرت الايام وجه احمد عشان يخطب اختي سعاد ,انا زعلت جدا في اليوم دا وكنت عاوزة اموت نفسي بس عدت الايام وبدأت اشغل نفسي بمذاكرتي ,ومفيش 4 شهور وتم جواز اختي سعاد من احمد وجه عشان يسكن معانا في بيتنا في اوضة سعاد بعد ما غير احمد العفش اللي فيها بعفش جديد ,انا كنت مازلت بحبه بس طبعا شيلته من دماغي لأنه خلاص بقي حرام عليا ,بس بعد فترة من وجود احمد في بيتنا بدأت الاحظ علاقة غريبة بين احمد وامي (علي عكس المتعارف عليه ان دايماالحما مبتحبش جوز بنتها) ,لأن امي كانت بتحب احمد جدا وبتهتم بيه اوي ودا خلاني اشك في العلاقة اللي بينهم بس كنت بقاوم الفكرة دي لأن امي ست متدينة اوي ومنتقبة كمان ,لحد ما في مره كنت رايحة الجامعة فدخلت لأمي في اوضتها عشان اطلب منها فلوس وخرجت من اوضة امي وفتحت باب الشقة عشان اخرج بس وانا بفتح الباب حسيت بدوخه خفيفة وصداع بسيط فسيبت الباب مفتوح ودخلت اوضتي عشان ادو علي برشامة للصداع ابلعها بس الهوا قفل الباب بتاع الشقة بقوة شوية ومفيش دقيقة وسمعت صوت رجلين ماشية في الصالة فبصيت بعيني من باب الاوضة بتاعتي لقيت امي ماشية عريانة في الصالة (اعتقدت اني انا اللي خرجت وقفلت الباب)في اتجاه باب اوضة احمد وسعاد (احمد كان شغله في الليل انما اختي سعاد كانت شغلها في الصبح وعشان كدا احمد بس هوه اللي بيبقي موجود في الصبح في الاوضة) ,ولقيت احمد فتح الباب وكان شبه عريان ودخلت امي مع احمد في الاوضة ,ببص من خرم الباب لقيت احمد نايم علي السرير وامي موطية علي زبرو وعماله تمص وطلعت امي ركببت فوق زبر احمد وقعدت تتنطط عليه وتاخد زبر احمد لآخره في كسها ,الموقف كان صادم ليا وخصوصا اني كنت راسمه لأمي صورة ملاك نازل من السما اتسحبت في اليوم دا علي رجلي وخرجت من البيت عشان ميعرفوش اني عرفت العلاقة اللي بينهم ,ومقدرتش اقول لأختي سعاد علي اللي شفته عشان مفضحش امي ,واتكرر الموقف اكتر من بعد كدا وقفشت احمد زانق امي في المطبخ وبيبوسها في فمها وبيمصمص شفايفها ,وقفشتهم مره تاني في الحمام(لأن الحيطة اللي فاصلة الحمام عن المطبخ فيها خرم عند ماسورة خلاط الماء بتاع المطبخ نسي السباك يسده) بيستحمو مع بعض واحمد كان بيغسل لأمي كسها بالصابون وبيدعك طيازها بالليفة وهو عماله يدخل الليفة والصابونة بين فرادي طياز امي ويمشي الصابونة علي كس امي وخرم طيزها ويدخل صباعه في كس امي ويبعبصها جامد
وامي عماله تقوله “موش كدا يا احمد انت هريت كسي وطيزي نيك اعتقني بقي شوية انا كسي موش قدك ,ابقي كمل في الليل مع سعاد”
وقفشتهم مره تاني كان احمد بينيكها في الحمام وكان ساعتها احمد قاعد في البانيو وامي كانت قاعده بين وراكه وطيازها فوق زبرو ,وزبرو كان اكيد مدفون بين فرادي طياز امي الكبيرة ,امي كانت ساندة بأيديها علي البانيو وعماله تتمرجح علي زبر احمد لقدام ولورا ومع وجود الماء والصابون في البانيو فكان بيخلي امي تتزحلق علي زبر احمد زي قالب الزبدة علي السكينة السخنة (امي هي قالب الزبدة وزبر احمد هو السكينة السخنة المغروزة في لحم امي) ولقيت احمد دخلايدو في الماء في البانيو ومسك حاجه (اكيد طبعا زبرو) وبدأ يدفعو لقدام مع حركة وسطه وامي في نفس الوقت بدأت ترجع لور وقعدت امي تصوت بمحنة اووووف اووووح احححححح اكيد طبعا احمد كان غرز زبرو في كس امي ودا اللي خلاها تصوت بمحنة وبدأت امي ترجع لورا بوسطها وتتطلع لقدام في حركة سريعة وكسها يحتك بلحم زبر احمد المدفون في مهبلها من جوه وصوت لحم طياز امي وهو بيترج ويخبط في وراك احمد كان عالي اوي ومغطي علي تأوهات امي الساخنة من حركة زبر احمد في كسها ولقيت
امي بتقول لأحمد “هاتهم في كسي يا احمد عشان لبنك بيلسوع كسي وبيهيجني نيك”
انا اتعجبت من اصرار امي علي زنا المحارم مع جوز بنتها مع انها ست ملتزمة ومتدينة ومنتقبة كمان وازاي شهوتها وجوع كسا للنيك اتغلب عليها بالشكل الفظيع دا ,انا كنت عاوزة اواجهها في اليوم دا واكشفها قدام نفسها عشان امنعها عن الزنا اللي هي عايشة فيه بس في اليوم دا اختي سعاد رجعت من الشغل تعبانة وروحنا كشفنا ليها وطلع عندها الزايدة الدودية واضطرت تقعد في المستشفي وتقعد معاها امي كمان ورجعت انا واحمد البيت لوحدينا ,دخلت انا المطبخ عشان اجهز حاجه ناكلها لقيت احمد دخل ورايا المطبخ ,انا كنت واقفه علي البوتجاز بقلي بيضتين وبقلبهم علي النار لقيت احمد جه ورايا وقفل النار بتاعت البوتجاز احمد كان طويل اوي 182 سم وانا قصيرة اوي 153 سم عشان كدا لما وقف ورايا كان زي الحيطه من ورايا طويل اوي
فقلتله “انت بتعمل ايه يا احمد ,ابعد عني خليني اخلص”
فلقيت احمد نزل جنب ودني وهمس بكلمات خفيفة بس دخلت في قلبي علطول
وقالي “انا عارف انك بتحبيني”
وباسني في رقبتي تحت ودني بوسة طويلة اسرني بيها وسيطر عليا وخلتني دوخت ومحسيتش بنفسي بين ايديه ,ولف دراعاته حوالين وسطي وقدر يحتوي جسمي بكل سهولة لأن جسمي صغير بالنسبه ليه ورفع ايده لفوق حوالين دراعاتي وقعد يحسس علي دراعاتي (انا كنت لابسه جلابيه حريمي ربع كم خفيفة) وجسمي الناعم وهو عماله يبوسني في رقبتي ويلحس وداني بلسانه ومره واحدة مد ايده من قدام عند كسي انا حاولت احوش ايده بس القبلات المنهرة من شفايفة علي رقبتي وخدودي خلتني اسيح بين ايديه واسلمله نفسي وقعد يفرك كسي من تحت من فوق الهدوم وانا في وادي تاني,بدأ احمد يرفع الجلابية بتاعتي لفوق لحد ما كشف الكيلوت بتاعي وبقي في متناول ايده فغطي كسي بكف ايده الكبير وقعد يحك كسي من علي الكيلوت ودخل ايده التانية من فوق عند بزازي ومسك بزتي وقعد يعصرها جامد بأيده ,لم يكتفي احمد بكل دا انما نزل الكيلوت بتاعي لتحت ومد ايده اللي كان ماسك بيها بزازي ودخلها عند طيازي وقعد يفرك فرادي طيازي بأيده وفي نفس الوقت ايده التانية كانت بتلعب في شفرات كسي من قدام ويفرك في زنبوري ودخل صباعه الوسطاني في خرم طيزي وقعد يبعبصني وانا واقفه وهو زانقني في البوتوجاز ,لما دخل احمد صباعه في خرم طيزي وجعني في البداية بس مع حركة صباعه في طيزي بدأ الالم يتحول لأكلان في طيزي وبعد كدا بقيت مستمتعة بحركة صباعه في طيزي وصباعه داخل وخارج في خرم طيزي ومن قدام دخل صباعه في كسي وفتحني “فض بكارتي” وبقيت متعلقة علي ايديه صباع من قدام بيلعب في كسي وصباع من ورا بيلعب في خرم طيزي ,بعد كدا رفع رجلي اليمين لفوق وسندها علي البوتوجاز ومسك زبرو وبدأ يلعب براس زبرو علي شفرات كسيي وهو بيحرك راس زبرو في الشق اللي بين شفرات كسي الخارجية ويرجع براس زبرو لورا عند خرم طيزي ويطلع بيه لقدام عند زنبوري ومع حركة زبرو علي كسي بدأت اسخن واعرق من المحنة علي زبرو ولقيته بيدخل راس زبرو في خرم كسي بهدوء تام وكسي بدء يسخن وياكلني اوي فمديت ايدي من تحت وبدأت افرك زنبوري بأيدي واحك شفرات كسي جامد واحمد موقف راس زبرو في كسي وموش عاوز يحركه فمديت ايدي ومسكت زبر احمد وبدأت اسحبه من زبرو وادفع زبرو في كسي عشان يدخل زبرو بالكامل في كسي وبدأ احمد بالفعل ينيكني في كسي بزبرو بالكامل بعد فض بكارتي بصباعه وفضل احمد ينيكني في اللليلة دي لحد ما جبت شهوتي مرتين وبدأت احس بأنقباضات عنيفة في زبر احمد وراس زبرو بدأت تتخن اكتر من حجمها الاصلي وهو بينيكني ولقيت احمد بيخلع زبرو من كسي وبيجيب سائل ابيض ونزلو علي وراكي وعلي كسي من بره ووقع كتير منه علي الارض كمان ,بعد ما خلص احمد من نيكي وخلع زبرو من كسي بدأت استعيد وعيي وعرفت اني عملت كارثة كبيرة وفضلت اضرب احمد علي صدرو وعلي دراعه بكل قوة بس احمد ولا حس بأي ضربة مني وحضني جامد وشالني بين ايديه ودخلني اوضتي ونيمني علي السرير وركب فوقيا وثبت دراعاتي علي السرير وباسني علي شفايفي بوسه خفيفة وقعد يهدي فيا
ويقولي “متخافيش يا ريهام انا المسئول عنك وهرجعك بكر زي ما كنتي”
انا مخدتش من كلام احمد غير حاجه واحدة بس في كل الهيجان اللي كنت فيه وهي البوسه الخفيفة اللي نزلت من احمد علي شفايفي خلتني اهدي خالص وحضنت احمد وقعدت ابكي في حضنه زي طفلة صغيرة ,واكتشفت اني مقدرش اكره احمد مع كل اللي شوفته منه واللي عمله مع اختي وامي

سأكمل عندما اعرف المزيد….

سكس امهات سكس محارم سكس امهات قصص سكس محارم سكس امهات سكس بنته سكس امهات قصص سكس امهات

سكس امهات – ثلاثة كساس (انا وامي المنتقبة واختي) وزبر جوز اختي – قصص سكس محارم

62% 115 Rates
  • Discuss this post ?

    Your email address will not be published. Required fields are marked *



    السبعة ونصقصص نيك طيز عربيسكش نيك ميلف بالورشهنيك عنيفسكس ليل نهارقصص سكس كرتون مصورههايجه نار/3916/%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%AE%D9%81%D9%8A-%D9%8A%D9%86%D9%8A%D9%83-%D8%B2%D9%88%D8%AC%D8%A9-%D8%A7%D8%A8%D9%88%D9%87-%D9%81%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%AD%D9%85%D8%A7%D9%85/قصص سكس شتايمسكس مجباتسكس3Dقصص نيك دياثه امهات مصريسكس مصرى نار جديد/7108/%D9%81%D8%B6%D9%8A%D8%AD%D8%A9-%D9%84%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%8A%D8%A9-%D9%81%D9%8A-%D9%82%D9%85%D9%8A%D8%B5-%D9%86%D9%88%D9%85-%D8%B9%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%83%D9%87%D8%A7/قصص جنس مثيييرهزبر عربىاسامي مواقع سكسسكس عنيف وجامد[ks lphvlسكس تنام وتسيب طيزه لابنهقصص نيك رجالميلف مصريقراء قصص سكس كويتيه محارمقصص شواذ مصورهقصص نيك سكس ارشيفقصص سكس مع خالتو الصغيرة سكس نىك سمراءشرموطنياكة سحاقزبر حقيقيسكس منقبات خليجيكلب ينيك امراةنيك فوق السطحسكس مصؤينسوان منيوكه/tag/%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%AA/سكس رجال مشعرصور حلمات بزازطيز خليجيقصص سكس نسوانجى محارمكس صفاءنيك نسوان مصريراجل تخيننيك عربي مخفيقصص سكس ستات كبيرةقصص طيزاغتصاب سكس ثديان تعديب بقوهشرمطة بناتقصص تقفيشقصص نيك تهديد أو التعديبنسوان بلدى سكسمص بزاز فلسطين سكسسكس سعودياكبر كسقصص عراقي قحبه نيك لبنانيةشرموطه سعوديه وحفله ميك جماعى بيت دعارهقصص مدونة نسأء تتكلم عن ألزب بمحنةقصص سكس شاف امه بتنتاك في القابه تهديدفيلم جنسى طويلسكس نساء مصرياتسكس عرب نار اكساس photosقصص سكس نيك ولد مع زوجه ابوهنسوان ممحونهسكس ينيجها الدكتور أمام زوجهانيك موزةقصص. سكسقصص زناسكس مصري مجنانيقصص اب ينيك بنتهقصص نبكقصة نيك مثيره من المربربهنيك طيزي قصص محارم تويترقصة نيك محارم خط كبيرصور عن قرب كس ينزف بست الدورةمحجبة نيكافلام سكس يابانى مترجمةقصص سكس زنا محارم اناوامي ومرات عمي فى المصيف على سرير واحدقصص المحارم في اليمنكس كبير مصريعربي نيكك اسود