قصص سكس محارم – انيك امي امام زوجها الشرموط الخول قصص جنسية

قصص سكس محارم – انيك امي امام زوجها الشرموط الخول قصص جنسية

قصص سكس محارم – انيك امي امام زوجها الشرموط الخول

في اليوم دا كان الجو حر جدا وكنت قاعد في الاوضة بتاعتي بالكلسون والفالنة الحمالات وفاتح الكمبيوتر بتفرج علي افلام سكس وطبعا ايدي علي زبري وعماله احك فيه.
ولقيت امي بتخبط علي الباب بتاع اوضتي وطبعا مقدرتش اكمل ضرب العشرة(ضرب العشرة يعني ممارسة العادة السرية) بعد ما كنت خلاص هجيبهم ,فاضطريت قطعت العشرة وقمت عشان اشوفها عاوزة ايه.
خرجت لامي ولقيتها بتقولي انزل هات حاجه من السوبر ماركت ,فنزلت جبت الحاجه وطلعت لقيت امي قاعدة بتتفرج علي التلفيزيون مع ابويا وكانو قافلين النور عشان الحر بس طبعا كان نور شاشة التليفزيون كاشف المكان بشكل خافت.
امي كانت قاعدة علي الكنبه في وش التليفزيون وابويا كان قاعد علي الكرسي اللي علي جنب.
الغريب في الموضوع اني لقيت امي قالعه الجلابيه البيتي اللي بتلبسها علطول وقاعده بقميص نوم واصل لطيزها بالعافية (يبي دول) شفاف وخفيف جدا ,كان لحمها كله باين من تحت القميص بس طبعا من تحت القميص كانت لابسه كيلوت وسوتيان وتعتبر مش لابسه غيرهم.
انا مشوفتش امي قاعدة في الصالة بالملابس دي قبل كدا بس الحر كان في اليوم دا شديد اوي.
لماا شوفتها قاعدة شبع عريانة قدامي وانا كنت هايج جدا مكنتش ضربت العشرة بتاعتي والمني كان واقف علي طرف زبري وعشان كدا كنت عاوز احكه في جسم طري قدامي ولما شوفت لحم امي الطري من تحت القميص وبزازها المدورة المشدودة لقدام وواكها البيضا اللي زي المرمر عماله تلعلط قدامي زبري نسي تماما ان دي امي.
قلعت الهدوم اللي كنت لابسها وروحت قعدت جنب امي ولفيت ايدي حواليها ولزقت وركي في وركها وامي ولا هي هنا عماله تتفرج عالتلفزيون ومش منتبهة اللي انا بعمله.
حطيت ايدي علي وركها وقعدت احسس عليه وكان ناعم وطري زي الملبن وبردو امي مش واخده بالها من اللي بعمله فبدأت ازحف بايدي علي جسم امي لحد ما وصلت لكسها وهنا امي بدأت تاخد بالها من ايدي ومدت ايديها علي ايدي وحاولت تسحبها من علي كسها من غير ما تصدر اي صوت بس انا قاومتها وفضلت افرك كسها بايدي ودخلت ايدي من تحت الكيلوت ودخلت صباعي في خرم كسها وبعبصتها وهنا بدأت امي تهيج معايا واستسلمت تماما وبقيت عينها رايحه علي ابويا عشان ميلاحظش اللي انا بعمله معاها.
وانا حاطط صوابعي في كسها نزلت البوكسر بتاعي وزنقت زبري في وركها الناعم وقعدت احكه لحد ما وقف علي اخره.
امي مسكت زبري بأيديها الناعمه وفركته شويه وبعد كدا لقيت امي قامت من مكانها بهدوء وجت علي حجري وقعدت وطبعا زبري بالكامل دخل في كسها ولقيت امي عماله تتنطط علي زبري وهي هايجة.
انا في البداية كنت احسب ان ابويا مش واخد باله مننا وخصوصا ان نظره ضعيف شوية بس لما امي كانت طالعه نازله علي زبري لاحظت ان زبر ابويا وقف من تحت الكلسون بتاعه ودا اللي خلاني اتأكدت انه عارف وشايف اللي انا بعمله مع مراته ودا خلاني هايج عالاخر فنزلت امي علي الارض في وضعية الكلبة وركبتها وفضلت انكح في كسها باقوي قوة عندي وانا عماله ارج في طيازها واخض في بزازها وبدأت اصواتنا تعلي من الهيجان ونسيت ابويا تماما وبدأت اعامل امي علي انها مجرد شرموطة بكس عشان انحكها فيه وعمال اشتم فيها وانا بنيكها واقولها يا لبوتي ويا شرموطتي وفي النهاية جبت لبني في كسها الساخن وهي الليي قالتلي اجيبهم في كسها عشان كسها عطشان للبن بقاله سنين ,الظاهر ان ابويا مش بينيكها ويكيفها بقاله كتير

سكس مصري
سكس محارم عربي

قصص سكس محارم – انيك امي امام زوجها الشرموط الخول

72% 283 Rates
  • Discuss this post ?

    Your email address will not be published. Required fields are marked *



    نيك لبنانىقصص سكس محارم ديوثسكس مصرى قصصمواقع سكس محارمقصص جنس نيك زوجات الاخ منتدى نسوجيسكس ومص صدر كبير فيديوخنثي سكس محارمسكس بل مترواحدث الافلام سكسصور سكس بنات اقزامسكس سحاق عربىزب تخينسكس لبناني يتحرش ف اخته ونيكهازنبورسكس خرمنيك رجتل مع البولاحلا سكس مع زب طويل وتخينافلام سكسىقصة عرب ميلف مصورة النيك في السجنمرتي تمص زب صديقيكوس مصريبزاز يبانىأصغر بنات الهند سكس نيك كس مشعرمصريه بتضرب عشرهسكس ساخنسكس حيو اناتبنت تلحس كس رجلسكس.سوديصور سحاق نيك بي بزز اكسيابان ينيك امهبنت بتضرب سبعة ونصسيكس مصريزوجة متناكةالبوس من سكسكدكتور يستغل مريضة ويلعب بكساسكس ياباتىكلاب بتنيك نسوانارشيف قصص سكس محارمقصص سكسية جديدة بتولعسكس بزازات صغىره حلوهراجل خوللبن في الطيظسكس تفريشسكس دكتور الزيتونقصصه جنس عربي اوليبي.comسكس اجنبى باغراء ابنها بطيزهاأفلم سكس هندي زنجيسكس في الشارعزوجه شرموطهأطول زب في طيزسكس أجنبي في خرابهسكس إبن يدخل مع امه الغرفة ثم ينيكها علي السريرمنقبات للنيكمواقع سكس مصرىفيلم سكس نيك اسود/10487/%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%83%D9%84%D8%A7%D8%B3%D9%8A%D9%83%D9%8A-%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AA%D8%A8%D9%83%D9%8A-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%81/نيك اسوداجمل بنات عارياتصور سحاق لشراميط افريقياقصص شرموطبنات تحط لموز بكسههسكس نسوان متناكةشابهايج اعل أمه وهيه نايمهسكس ختيار ينك شرموطاصور سكس ولد يبوس رجل امراهسكس بنات لبنانقصص سكس لهائجنيك.حاملسکس الصغیره سكس شباب مع زب شباب ينيكو بعضسكس تحرش ياباني داخل المتروقصص محارم ناك امه وخالته وبنتهاالسكس النومديوث مع فحل زوجتينيك سكس إغتصاب طالب جماعةسكس جماعي خليجيلبنانية تتكلم عن الثورة وهي تمص الزبسكس اجنبى باغراء ابنها بطيزهاقصة مداعبة اب وابنته سكس كساس هندي اسمروهي نايمة ع السريرقصص سكس متسلسلهمدرسة تتناككلب ينيك صاحبتهسكس في الصباح وعليها الدورهقصص سكس بيعرص على مراتو وهيا بتناكقصص الخولشراميط سوريات يلعبون